K T O    S M E

 

Realitná kancelária MIKELSSEN sa špecializuje na predaj a prenájom nehnuteľností v Bratislavskom kraji. Poskytujeme komplexné realitné poradenstvo počnúc ohodnotením nehnuteľnosti, zabezpečením celého procesu predaja alebo prenájmu po obchodno právnej stránke až po hypotekárne poradenstvo, vybavenie katastra a odovzdanie nehnuteľnosti.


Naším cieľom je poskytnúť Vám služby na vysokej úrovni vďaka bohatým skúsenostiam a jedinečnej databáze vzťahov s našimi klientmi, ktoré zakladatelia značky MIKELSSEN získali počas pôsobenia na bratislavskom realitnom trhu od roku 2013. Garanciou kvality je profesionálny prístup nášho tímu a spolupráca s renomovanými partnermi v oblasti právnych služieb a hypotekárneho poradenstva.

Naša pridaná hodnota spočíva hlavne v tom, že v nás nájdete dlhodobého spoľahlivého partnera, na ktorého sa môžete obrátiť kedykoľvek budete potrebovať poradiť ako ďalej s Vašou nehnuteľnosťou. Všetko potrebné spravíme za Vás, čiže predaju alebo prenájmu Vašej nehnuteľnosti budete venovať len čas potrebný na podpísanie zmluvnej dokumentácie.

Serióznosť a vysoký stupeň dôvery je to, čo našim klientom ponúkame a na znak toho vopred deklarujeme, že dohodnutú finančnú odmenu účtujeme až po úspešnom zrealizovaní celého procesu. Nestane sa Vám teda, že budete musieť platiť za niečo, čo nebolo úspešne ukončené.

Našou odmenou je najmä Vaša spokojnosť a rovnako aj prejavenie dôvery pri budúcej spolupráci s našou kanceláriou.

Preto ak hľadáte dlhodobého partnera v oblasti realitného poradenstva a sprostredkovania predaja či prenájmu nehnuteľností, STE NA SPRÁVNEJ ADRESE!

 


        S L U Ž B Y    M I K E L S S E N    E X C L U S I V E

 

         PREDAJ/PRENÁJOM NEHNUTEĽNOSTI

  1.    Ohodnotenie nehnuteľnosti

  2.    Príprava nehnuteľnosti
    (zabezpečenie vypratania, vymaľovania nehnuteľnosti a home staging)

  3.    3D obhliadka * a nafotenie nehnuteľnosti profesionálnym fotografom

  4.    Zaslanie prezentácie klientovi v digitálnej podobe

  5.    Aktívne ponúkanie nehnuteľnosti klientom z našej databázy

  6.    Inzerovanie na realitných portáloch - online marketing

  7.    Realizácia obhliadok so záujemcami

  8.    Priebežné informovanie klienta o vývoji

  9.    Príprava zmluvnej dokumentácie
    (rezervačná zmluva, kúpno-predajná/nájomná zmluva, návrh na vklad do katastra)

  10.    Zabezpečenie znaleckého posudku hodnoty nehnuteľnosti *

  11.    Sprostredkovanie hypotekárneho úveru *

  12.    Úradné overenie podpisov na kúpno-predajných zmluvách *

  13.    Elektronické podanie návrhu na vklad do katastra nehnuteľností *

  14.    Odovzdanie nehnuteľnosti – preberací protokol, odhlásenie správcu a dodávateľov energií

  15.    Sprostredkovanie kontaktov na nami overených dodávateľov z oblasti architektúry, interiérového dizajnu a stavebných prác

      *     vzťahuje sa len na predaj nehnuteľnosti

 

 

 

PRÍĎTE NÁS NAVŠTÍVIŤ DO NAŠEJ KANCELÁRIE